Etsimme vuoden taloyhtiöpuheenjohtajaa ja vuoden taloyhtiötekoa Keski-Suomessa

Julkaistu: 02.06.2023

Kiinteistöliitto Keski-Suomi haluaa tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti taloyhtiöiden ja koko kiinteistöalan toimintaympäristön kehittämiseen. Etsimme ensimmäistä kertaa vuoden taloyhtiöpuheenjohtajaa sekä vuoden taloyhtiötekoa Keski-Suomessa.

Tiedätkö sopivan tahon - ehdota! Kaikille ehdotuksia tehneille lähetetään kiitokseksi Kiinteistömedia Oy:n kirjalahja.

Vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja huolehtii ja valvoo, että hallitus täyttää sille kuuluvat tehtävät. Taloyhtiön puheenjohtajan vastuulle on säädetty muutamia lakimääräisiä tehtäviä, niistä tärkeimpänä hallituksen koolle kutsuminen aina yhtiön asioiden niin vaatiessa. Toimiminen puheenjohtajana on vastuullista ja arvokasta työtä taloyhtiön sekä kaikkien osakkaiden ja asukkaiden hyväksi.

Onko taloyhtiössäsi puheenjohtaja, joka on tehtävässään tunnollinen ja osakkaita osallistava viestijä? Etsimme puheenjohtajaa, joka on toiminut tehtävässään yhtiön parhaaksi yhteisöllisyyttä edistäen.

Vuoden taloyhtiöteko

Oletko kokenut positiivisen palvelukokemuksen asioidessasi jonkun tahon kanssa? Onko joku yritys tai yrityksen edustajat palvelleet taloyhtiötänne erityisen hyvin?

Vuoden taloyhtiöteko voi olla esimerkiksi hienosti onnistunut korjaushanke, hyvää palvelua tarjoava yritys tai sen edustaja, esimerkillisesti toimiva taloyhtiön hallitus, reipas talonmies tai henkilö, joka luo iloa ja positiivisuutta taloyhtiössä.

Arvioinnissa painotetaan erityisesti positiivista palvelukokemusta, toiminnan innovatiivisuutta ja taloyhtiöiden hallinnon ymmärrystä.

Lähetä meille ehdotuksesi

Ehdota vuoden taloyhtiöpuheenjohtajaa tai vuoden taloyhtiötekoa lyhyesti ja ytimekkäästi perustellen 16.10.2023 mennessä tällä lomakkeella.

Palkittavat tahot valitsee Kiinteistöliitto Keski-Suomen hallitus, ja ne julkaistaan Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä -tapahtumassa Jyväskylän Paviljongissa 2.11.2023.

Valtakunnalliset huomionosoitukset 2024

Keski-Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja ja vuoden taloyhtiöteko ovat ehdolla valtakunnallisia huomionosoituksia myönnettäessä.

Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja ja vuoden taloyhtiöteko palkitaan Helsingin Taloyhtiötapahtumassa keväällä 2024. Tunnustuksen lisäksi Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja saa noin 2.000 euron arvoisen palkinnon.

Lisätietoja:

Hannu Mähönen, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Keski-Suomi, hannu.mahonen(at)kiinteistoliitto.fi, 045 110 6333