Jäsenlehdet ja uutiskirjeet

Lehdet postitse

Kiinteistöliitto Keski-Suomi julkaisee Keski-Suomen Kiinteistöviesti -lehteä. Lehti seuraa kiinteistöalan uutisia, teemoja ja jatkuvaa kehitystä erityisesti Keski-Suomen näkökulmasta. Yhdistyksen jäsenmaksuun sisältyy lehden vuosikerta (4 numeroa) kaikille taloyhtiön edustajille, joiden postiosoite on yhdistyksen tiedossa. Lehdet vuodesta 2017 alkaen ovat luettavissa myös jäsensivuilla.

Kiinteistöliitto puolestaan julkaisee Suomen Kiinteistölehteä, joka on kiinteistönpidon ja korjausrakentamisen valtakunnallinen ammattilehti. Jäsenmaksuun sisältyy lehden vuosikerta (10 numeroa) hallituksen puheenjohtajalle tai jollekin muulle nimetylle henkilölle. Digilehteä voi lukea maksutta jäsensivuilta.

Uutiskirjeet sähköpostilla

Niille jäsenten edustajille, joiden sähköpostiosoite on yhdistyksen tiedossa, lähetämme uutiskirjeen kuukausittain, tarvittaessa useamminkin. Uutiskirjeessä on tietoa tulossa olevista tapahtumista ja muista ajankohtaisista asioista, joista jäsenten on hyvä tietää. Kaikki uutiskirjeet ovat luettavissa myös jäsensivuilla.

Mobiilijäsenkortti

Älypuhelimen Mobiilijäsenkortti-sovelluksella voit soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin, päivittää omia tietojasi jäsenrekisteriin ja hyödyntää jäsenetuja.