Koulutusta jäsenille

Jäsenyyteen sisältyy runsaasti maksuttomia koulutuspalveluita jäsenyhtiön edustajille. Koulutuksissamme on noin 1000 osallistujaa vuosittain.

Tulevista koulutuksista ja muista tapahtumista löytyy tietoa ja niihin voi ilmoittautua tapahtumakalenterissaKoulutusten materiaalit löytyvät jäsensivuilta

Koulutukset hallituksille

Jäsentaloyhtiöiden hallitusten jäsenten koulutuksessa tarjotaan tietoa ajankohtaisista taloyhtiöitä askarruttavista aiheista.

Hallituksen koulutuksessa käsitellään mm. kunnossapitovastuiden jakaantumista, putkisto- ja energiaremontteja, märkätilakorjauksia, sisäilma-asioita, turvallisuutta ja viestintää taloyhtiössä.

Hallituksen iltakoulut

Taloyhtiöiden hallitusten kokoonpanoissa tapahtuu muutoksia vuosittain. Hallituksen iltakoulussa kerrataan keskeisimmät taloyhtiön hallintoon ja hallitustyöskentelyyn liittyvät asiat. Koulutus on tarkoitettu erityisesti tuoreille hallitusjäsenille, mutta myös kokeneemmat jäsenet ovat tervetulleita kertaamaan tietoja.

Jyväskylän lisäksi hallituksen iltakoulu pyritään järjestämään säännöllisin väliajoin myös ainakin Jämsässä, Keuruulla, Saarijärvellä, Viitasaarella ja Äänekoskella.

Puheenjohtajaillat

Puheenjohtajailtoja järjestetään 3-4 vuosittain. Niiden tarkoituksena on tehostaa jäsentaloyhtiöiden hallituksien puheenjohtajien välistä verkostoitumista ja keskinäistä tiedon sekä kokemusten vaihtoa.

Koulutukset isännöitsijöille

Kiinteistöyhdistys järjestää koulutusta ajankohtaisista aiheista säännöllisesti myös jäsentaloyhtiöiden isännöitsijöille. Nämä koulutukset ovat päiväsaikaan ja usein samoina päivinä ja samoista aiheista kuin taloyhtiöillat.

Koulutuksemme auttaa isännöitsijöitä ylläpitämään ja kehittämään omaa ammatillista osaamistaan ja siten hoitamaan jäsentaloyhtiöden isännöintiä hyvin.

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys järjestää yhteistyössä Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijöiden kanssa Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä -tapahtuman Jyväskylässä ensimmäistä kertaa 7.11.2018.

Kohdevierailut

Kiinteistöyhdistys järjestää jäsenilleen kohdevierailuja esimerkiksi kiinteistöihin, joissa on käynnissä peruskorjauksia.

Kiinteistöliiton tapahtumat

Kiinteistöliitto on mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia, kuten Helsingissä keväisin pidettävä Taloyhtiötapahtuma ja syksyisin järjestettävät Kiinteistömessut.

Verkkokoulutukset

Jäsenyhtiöiden edustajat saavat veloituksetta käyttöönsä seuraavat Kiinteistöalan Kustannus Oy:n digitaaliset verkkokoulutukset:

Webinaarit ja videotallenteet

Osa koulutustilaisuuksista toteutetaan webinaarina, jolloin luentoa voi seurata verkossa. Joistakin koulutuksista on tarjolla myös videotallenteet.

Mobiilijäsenkortti

Älypuhelimen Mobiilijäsenkortti-sovelluksella voit soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin, päivittää omia tietojasi jäsenrekisteriin ja hyödyntää jäsenetuja.