Ehdotukset hallituksen jäseniksi 2024-2026

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n lakimääräisenä hallintoelimenä, edustajana ja asioiden hoitajana toimii yhdistyksen hallitus. Se valitaan yhdistyksen varsinaisessa kokouksessa.

Hallitukseen kuuluu 8–16 jäsentä sekä 2–4 varajäsentä. Varsinainen yhdistyksen kokous 2023 päätti jäsenten määräksi 10 ja varajäsenten määräksi 2.

Hallituksen jäsenet valitaan kahdeksi vuodeksi kerrallaan ja erovuorossa on kulloinkin aina puolet jäsenistä. Hallitukseen ei voida valita henkilöä, joka valintahetkellä on täyttänyt 67 vuotta.

Vuonna 2024 hallituksen jäsenistä erovuorossa ovat Antti Kivenniemi, Tuure Kolehmainen, Raimo Lahtinen, Arto Maijala ja Tero Tilus sekä varajäsenistä Mikko Hildén.

Vuonna 2025 erovuorossa ovat Maria Kiviaho, Vesa Lensu, Virpi Ruotsalainen, Jaakko Selin ja Aki Vesin sekä varajäsenistä Minna Pusa.

Ehdotukset hallituksen jäsenistä voi lähettää yhdistykselle sähköpostilla keski-suomi@kiinteistoliitto.fi tai postitse osoitteeseen Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry, Yliopistonkatu 11 C, 40100 Jyväskylä.  Ehdotuksia voi lähettää yhdistyksen varsinaiseen kokoukseen saakka. Ehdotetut henkilöt esitellään täällä yhdistyksen sivuilla. Tehtävään voi ehdottaa vain henkilöä, joka on antanut suostumuksensa siihen. Asettumalla ehdolle henkilö antaa suostumuksensa siihen, että hänen esittelynsä julkaistaan yhdistyksen sivuilla.

Ehdokkaat uusiksi hallituksen jäseniksi on esitelty täällä