Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ryhtyy käyttämään viestinnässään Kiinteistöliitto Keski-Suomi -nimeä

Julkaistu: 04.11.2019

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n hallitus on päättänyt, että yhdistys ryhtyy käyttämään viestinnässään Kiinteistöliitto Keski-Suomi -nimeä ja -logoa.

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on kuulunut Suomen Kiinteistöliittoon vuodesta 1931. Kiinteistöliiton muodostavat 23 alueellista jäsenyhdistystä. Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on niistä viidenneksi suurin jäsenmäärältään.

Käyttämällä viestinnässään Kiinteistöliitto Keski-Suomi -nimeä, yhdistys pystyy hyödyntämään Kiinteistöliiton vahvan brändin, näkyvyyden ja tunnettuuden entistä paremmin. Nimi myös ilmaisee selkeästi sen, että Kiinteistöliittoon kuulutaan alueellisen jäsenyhdistyksen kautta.

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on itsenäinen rekisteröity yhdistys ja yhdistyksen virallinen nimi on edelleen Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry.