Liity jäseneksi

Taloyhtiön hallitus päättää yhtiön liittämisestä Kiinteistöliiton jäseneksi. Jäsenmaksu on edullinen ja jäsenyys tuo turvaa kiinteistön omistajille. Alan paras asiantuntemus on käytettävissä ja apu hankaliinkin asioihin löytyy yleensä yhdellä puhelinsoitolla. Tule hyvään seuraan - vastuullisten kiinteistön haltijoiden joukkoon.

Jäsenhakemusta varten sinulla on hyvä olla taloyhtiön perustietojen lisäksi hallituksen jäsenten ja isännöitsijän yhteystiedot, kiinteistön rakennustilavuus (m3) ja taloyhtiön laskutusosoite.

Perustiedot

Taloyhtiö

Taloyhtiön jäsenmaksun suuruus määräytyy rakennustilavuuden mukaan.

Isännöinti

Hallituksen puheenjohtaja

Hallituksen jäsenet

Nimi Katuosoite Postinumero Postitoimipaikka Puhelin Sähköposti Poista Muokkaa
Ei jäseniä.

Laskutus

Suomen Kiinteistölehti

Tilaan Suomen Kiinteistölehden alla valitsemilleni henkilöille erikoishintaan 25 euroa/vuosikerta.

Kiinteistö

Kiinteistön perustiedot

Vahvistus

Vahvista jäsenhakemuksesi kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään. Paina sen jälkeen Lähetä-nappia. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin jäsenhakemuksesta.