Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys

Vuonna 1903 perustettu Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on keskisuomalaisten kiinteistönomistajien oma etujärjestö. Yhdistykseen kuuluu 1500 jäsenyhtiötä, joissa on noin 100.000 asukasta.

Kuulumme Suomen Kiinteistöliittoon

23 alueellista yhdistystä ja valtakunnallinen toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat ry muodostavat Suomen Kiinteistöliiton. Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on Kiinteistöliiton viidenneksi suurin jäsenyhdistys.

Jäsenyys kiinteistöyhdistyksessä tarkoittaa jäsenyyttä Kiinteistöliitossa. Jäsenet saavat maksutta käyttöönsä jäsenpalvelut, joita tarjoavat maan johtavat kiinteistöalan asiantuntijat.

Edunvalvonta ja vaikuttaminen

Palvelemme jäseniämme vaikuttamalla yhteiskunnalliseen päätöksentekoon, valvomalla kiinteistönomistajien etuja ja osallistumalla näitä koskevaan keskusteluun - kiinteistöyhdistys paikallisesti ja Kiinteistöliitto valtakunnallisesti. Kannanotoilla olemme pystyneet vaikuttamaan esimerkiksi kiinteistöveroihin ja kunnallisiin tariffeihin ja siten kiinteistöjen ja asumisen kustannuksiin.

Jatkuvasti kasvava yhdistyksen jäsenmäärä auttaa yhdistystä ja koko Kiinteistöliittoa turvaamaan jäsenten edut alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Jäsenyys kiinteistöyhdistyksessä kannattaa!