Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys

Vuonna 1903 perustettu Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on keskisuomalaisten kiinteistönomistajien oma etujärjestö ja asiantuntija. Yhdistykseen kuuluu 1500 jäsenyhtiötä, joissa on noin 100.000 asukasta.

Kuulumme Suomen Kiinteistöliittoon

Vuonna 1907 perustetun Kiinteistöliiton muodostavat 23 alueellista yhdistystä ja valtakunnallinen toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat ry. Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys on Kiinteistöliiton viidenneksi suurin jäsenyhdistys.

Jäsenyys kiinteistöyhdistyksessä tarkoittaa jäsenyyttä Kiinteistöliitossa. Jäsenet saavat käyttöönsä kaikki Kiinteistöyhdistyksen paikalliset ja Kiinteistöliiton valtakunnalliset jäsenpalvelut - alan tuoreimman tiedon ja kiinteistöalaan perehtyneiden asiantuntijoiden palvelut.

Edunvalvonta ja vaikuttaminen

Palvelemme jäseniämme vaikuttamalla yhteiskunnalliseen päätöksentekoon, valvomalla kiinteistönomistajien etuja ja osallistumalla näitä koskevaan keskusteluun, kiinteistöyhdistys paikallisesti ja Kiinteistöliitto valtakunnallisesti. Kannanotoilla olemme pystyneet vaikuttamaan mm. kiinteistöveron suuruuteen ja kunnallisiin tariffeihin ja siten kiinteistöjen ja asumisen kustannuksiin.

Jatkuvasti kasvava yhdistyksen jäsenmäärä auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan jäsentensä edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti.

Jäsenyys kiinteistöyhdistyksessä kannattaa!