Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä 2020

Keskiviikkona 11.11.2020 Jyväskylän Paviljonki, Lutakonaukio 12, Jyväskylä

Messut avoinna klo 13.00 - 18.00
Oheisohjelma: Asumisen tulevaisuus foorum klo 9.00 - 12.00

Taloyhtiöpäivä on Keski-Suomen taloyhtiöiden ykköstapahtuma. Kolmatta kertaa järjestettävä maksuton messutapahtuma on kerännyt vuosittain yli 600 taloyhtiöiden hallitusjäsentä ja puheenjohtajaa, isännöitsijää ja muita kiinteistöalan ammattilaista.

Vuonna 2019 mukana oli 73 näytteilleasettajaa. Heistä 93 % piti tapahtumaa hyödyllisenä ja 73 % haluaa osallistua myös tänä vuonna. Vierailijoista 96 % piti näyttelyä onnistuneena ja tapahtumaa luonnehdittiin: "Mahtava, lämminhenkinen ja hyvin järjestetty tapahtuma" (Taloyhtiöpäivä-tutkimus, 2019).

Miksi yrityksenne kannattaa osallistua näytteilleasettajana Keski-Suomen Taloyhtiöpäivään?
1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla tavoitatte paljon taloyhtiöiden päättäjiä.
2. Vahvistatte yrityksenne imagoa ja näkyvyyttä taloyhtiöiden päättäjien keskuudessa.
3. Pääsette verkostoitumaan taloyhtiöiden päättäjien kanssa ja saatte tilaisuuden kerätä yhteystietoja.
4. Voitte esitellä uuden tuotteen tai palvelun.

Katso tästä, mitkä yritykset ovat jo mukana!

Taloyhtiöpäivän oheisohjelmaa on tarjolla jo kello 9:00 alkaen. Paviljongissa järjestetään Keski-Suomen tulevaisuusfoorumi, jonka teemana on asumisen tulevaisuus. Luvassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja asumisen asiantuntijoilta. Ohjelma vahvistetaan syksyllä. Tulevaisuusfoorumin järjestää Keski-Suomen Tulevaisuusryhmä

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivän järjestävät yhteistyössä Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät ry ja Kiinteistöliitto Keski-Suomi.

Näytteilleasettajille

Varaa nyt yrityksellenne näyttelyosasto keskisuomalaisten taloyhtiöiden ykköstapahtumaan.

Kyllä, ilmoittaudumme mukaan ja teemme osastovarauksen!

Olemme kiinnostuneita kuulemaan lisää, lähettäkää lisätietoja.

Lue lisää tapahtumapaikasta Jyväskylän Paviljonki.

Lataa "Mekin olemme mukana" -logoja
matala (.png)
korkea (.png)

Messuvieraille

Taloyhtiöpäivän järjestelyt ovat käynnissä. Toivomme, että yleisötapahtumat ovat mahdollisia marraskuussa. Seuraamme ja noudatamme tarkasti poikkeustilanteesta johtuvia rajoitteita.

Maksuton messutapahtuma Paviljongin A-hallissa on avoinna klo 13.00 - 18.00. Vieraita palvelee 60 näyttelyosastoa. Luentoja ajankohtaisista aiheista 30 minuutin välein.

Ilmoittautuminen messuvieraille avautuu 26.8.2020.

Tapahtuman järjestäjät

Kiinteistöliitto Keski-Suomi, toiminnanjohtaja Hannu Mähönen, hannu.mahonen@kiinteistoliitto.fi, 045 110 6333

Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät, puheenjohtaja Pasi Hakala, puheenjohtaja.ksai@outlook.com, 040 521 1211