Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä 2020 siirtyy ensi vuoteen

Julkaistu: 27.08.2020

Keskisuomalaisten taloyhtiöiden messutapahtuma Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä 2020 siirretään järjestettäväksi marraskuussa 2021.

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä -tapahtuma on järjestetty Jyväskylän Paviljongissa 2018 ja 2019. Tapahtumassa on vieraillut vuosittain yli 600 taloyhtiöiden päättäjää ja asiantuntijaa. Näytteilleasettajia oli viime vuonna yli 70. Tapahtuman ovat järjestäneet yhteistyössä Kiinteistöliitto Keski-Suomi ja Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät. Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä oli määrä järjestää tänä vuonna 11.11.2020.

Taloyhtiöpäivä perustuu vahvasti taloyhtiöiden edustajien ja palveluntarjoajien kohtaamiseen. Tapahtuman järjestäjät ovat keväästä alkaen seuranneet tarkasti koronatilannetta ja viranomaisten määräyksiä ja suosituksia.

”Olemme nyt päättäneet siirtää syksyn odotetun tapahtuman ensi vuoteen, koska haluamme huolehtia kaikkien turvallisuudesta tässä poikkeuksellisessa tilanteessa”, kertoo Kiinteistöliitto Keski-Suomen toiminnanjohtaja Hannu Mähönen. Etenkin taloyhtiöiden hallitusten jäsenten keski-ikä on korkea ja siten monet tapahtuman vieraat kuuluisivat riskiryhmään.

”Taloyhtiöpäivään on osallistunut aiempina vuosina noin 100 isännöinnin ammattilaista, joten haluamme kantaa vastuumme ja turvata ammattikuntamme palvelukyvyn, emmekä osallistu joukolla yleisötilaisuuksiin”, kertoo Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijöiden puheenjohtaja Pasi Hakala.

Taloyhtiöpäivä järjestetään Jyväskylän Paviljongissa seuraavan kerran 3.11.2021.

Tämän vuoden taloyhtiöpäivän osastovaraukset siirtyvät automaattisesti ensi vuoden taloyhtiöpäivään.

Taloyhtiöpäivän yhteyteen suunniteltu Keski-Suomen tulevaisuusfoorumi, jonka aiheena on Asumisen tulevaisuus, järjestetään virtuaalisena eli asiantuntijoiden esityksiä voi seurata etäyhteyden avulla verkossa. Tulevaisuusfoorumin järjestää Keski-Suomen Tulevaisuusryhmä.

Lisätietoja antavat:

Hannu Mähönen, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Keski-Suomi, hannu.mahonen@kiinteistoliitto.fi, p. 045 110 6333

Anne Såg, hallituksen puheenjohtaja, Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät

EDIT 8.10.2020: Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä 2021 päivämäärä on muuttunut. Uusi päivämäärä on 3.11.2021.