Kiinteistöyhdistyksen vuosikokouksen 2022 päätöksiä

Julkaistu: 07.04.2022

Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous pidettiin 6.4.2022. Kokouksessa käsiteltiin yhdistyksen sääntöjen 10 § määräämät asiat.

Kokouksen alussa siihen osallistui Jyväskylän Hotelli Versossa tai etäyhteydellä 39 henkilöä, jotka edustivat yhteensä 61 jäsentä. 48:aa jäsentä edusti hallituksen puheenjohtaja ja 13:a jäsentä hallituksen erikseen valtuuttama henkilö.

Kokouksessa esitettiin hallituksen kertomus yhdistyksen toiminnasta, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2021. Kokous päätti vahvistaa tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toiminnanjohtajalle.

Kokous päätti myös vuoden 2022 talousarviosta ja toimintasuunnitelmasta. Kokous päätti pitää jäsenmaksut ennallaan. Uudet jäsenet saavat 50 % alennuksen liittymisvuoden jäsenmaksusta.

Hallituksen jäsenten määräksi kokous määräsi edelleen 10 ja varajäsenten määräksi 2. Hallituksen jäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin Antti Kivenniemi, Tuure Kolehmainen, Raimo Lahtinen, Arto Maijala ja Tero Tilus ja kahden vuoden kaudeksi sekä Maria Kiviaho yhden vuoden kaudeksi. Hallituksen varajäseneksi valittiin Mikko Hildén kahden vuoden kaudeksi.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Vesa Lensu ja varapuheenjohtajaksi Jaakko Selin.

Päätöksenteko ja siihen liittyvä keskustelu käytiin erittäin hyvässä ja rakentavassa hengessä, ja kaikki päätökset tehtiin yksimielisesti. Hallituksen jäsenet valittiin vaalilla. Kokouksen puheenjohtajana toimi asianajaja Oili Kela.

Kokouksen aineisto löytyy jäsensivuilta.

Hallituksen kaikki jäsenet on esitelty osoitteessa keski-suomi.kiinteistoliitto.fi/hallitus2022-2023

Hallitukselle voi lähettää sähköpostia osoitteella keski-suomi.hallitus(at)kiinteistoliitto.fi