Uusi jäsenetu Keski-Suomessa: Älylämmityspalvelu Wattisen asennus -25% ja energia-analyysi maksutta

Julkaistu: 07.12.2022

Kaukolämmön hinnat ovat nousussa ja taloyhtiöt yrittävät hillitä hoitokulujen kasvua. Älylämmityspalvelu Wattinen optimoi taloyhtiön lämmitystä, laskee lämmityskustannuksia ja pienentää kiinteistön hiilijalanjälkeä.

Kuukausiveloitteinen palvelu soveltuu vesikiertoista patterilämmitystä käyttäviin kiinteistöihin.

1. Kiinteistöliitto Keski-Suomen jäsentaloyhtiöt saavat Wattisen asennuskustannuksen 25% alennuksella kesäkuun 2023 loppuun mennessä tehdyistä sopimuksista. Asennuskustannus sisältää lämmitysjärjestelmän alkukartoituksen ja siitä raportoinnin sekä Wattisen asennustyön laitteineen.
  2. Kaukolämmön kulutuksen nykytilan ja säästömahdollisuuksien kartoittamiseksi Kiinteistöliitto Keski-Suomen jäsentaloyhtiöt voivat tilata Wattiselta kiinteistön energia-analyysin maksutta (arvo 499 €). Sen avulla hahmottaa mm. miten oman kiinteistön kaukolämmön kulutus vertautuu muihin vastaaviin kiinteistöihin ja miten lämmitys jakautuu tilojen ja käyttöveden lämmityksen kesken.

Lisätietoa palvelusta: