Kiinteistöyhdistyksen vuosikokouksen 2023 päätöksiä

Julkaistu: 19.04.2023

Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous pidettiin hybridikokouksena 18.4.2023. Kokouksessa käsiteltiin yhdistyksen sääntöjen 10 § määräämät asiat ja esiteltiin yhdistyksen päivitetty strategia.

120-vuotiaan yhdistyksen vuosikokous pidettiin ensimmäistä kertaa yhdistyksen omassa toimitalossa Yliopistonkatu 11:ssa. Kokoukseen osallistui paikan päällä 20 ja etäyhteydellä 4 henkilöä, jotka edustivat yhteensä 32 jäsentä.

Kokouksessa esitettiin hallituksen kertomus yhdistyksen toiminnasta, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2022. Kokous päätti vahvistaa tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toiminnanjohtajalle.

Kokous päätti vuoden 2023 toimintasuunnitelmasta sekä talousarviosta ja jäsenmaksuista. Jäsenmaksut pidetään ennallaan ja tänäkin vuonna uudet jäsenet saavat 50 % alennuksen liittymisvuoden jäsenmaksusta.

Hallituksen jäsenten määräksi kokous määräsi 10 ja varajäsenten määräksi 2. Hallituksen jäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin Jaakko Selin, Aki Vesin, Vesa Lensu, Virpi Ruotsalainen ja Maria Kiviaho sekä varajäseneksi Minna Pusa.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Vesa Lensu ja varapuheenjohtajaksi Jaakko Selin.

Päätöksenteko ja siihen liittyvä keskustelu tapahtui erittäin hyvässä ja rakentavassa hengessä. Kaikki päätökset tehtiin yksimielisesti. Hallituksen jäsenet valittiin vaalilla. Kokouksen puheenjohtajana toimi Keski-Suomen opiskelija-asuntosäätiön toimitusjohtaja Matti Tanskanen.

Kokouksen aineisto löytyy jäsensivuilta.

Hallituksen jäsenet on esitelty yhdistyksen sivuilla osoitteessa keski-suomi.kiinteistoliitto.fi/hallitus2023-2024

Hallitukselle voi lähettää sähköpostia osoitteella keski-suomi.hallitus(at)kiinteistoliitto.fi