Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n hallituksen jäsenet kaudella 2021-2022

Vesa Lensu, puheenjohtaja

Lakimies, varatuomari, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Olen toiminut kuusi vuotta Keski-Suomen Kiinteistöyhdistyksen hallituksen puheenjohtajana ja Suomen Kiinteistöliiton hallituksessa sekä kolme vuotta Kiinteistöliiton työvaliokunnassa, joten paikallinen ja valtakunnallinen toiminta on minulle tuttua. Juristin koulutus, 30 vuoden ammatin harjoittaminen sekä tuhannet hoidetut toimeksiannot antavat vahvan pohjan, sekä paikallisen kiinteistöyhdistyksen että Kiinteistöliiton tehtävien hoitamiseen."

Sähköposti vesa.lensu(at)gmail.com

Jaakko Selin, varapuheenjohtaja

Yrittäjä, tradenomi (AMK), kaupunginvaltuutettu, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Taloyhtiöiden hallituksesta ja puheenjohtajuudesta on vuosien kokemus ja taustaa on myös liikekiinteistöjen puolella. Tunnen kaavoituksen kiemurat, maakunnan tulevaisuuden suunnitelmat ja syntyperäisenä on vahva tahto vaikuttaa oman maakunnan asioihin. Toimin myös yrittäjänä sekä Jyväskylän kaupunginhallituksen puheenjohtajana."

Facebook: @SelinJaakko

Instagram: @selinjaakko

Twitter: @JaakkoSelin

Sähköposti jaakko(at)selin.info

Antti Kivenniemi

KTM, näyttötutkintomestari, LEAN-asiantuntija, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Minulla on yrittäjänä monipuolinen johtajuus-, koulutus- ja konsultointiosaaminen, jotka ovat hyödyksi toimiessani eri taloyhtiöissä ja yhdistyksissä hallituksen puheenjohtajana, hallituksen jäsenenä sekä toiminnantarkastajana. Taloyhtiöissä kannustan pitkäjänteiseen suunnitelmallisuuteen, joka edistää kiinteistönpitoa, helpottaa päätöksentekoa sekä parantaa yhteishenkeä."

Sirpa Kokko

Eläkeläinen, Jyväskylä

"Olen ollut aina kiinnostunut asumisesta, remontoinnista ja rakentamisesta. Omaan pitkän kokemuksen järjestötoiminnasta ja yli kymmenen vuotta toimin taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana."

Kalle Lahtinen

Yo-datanomi, ICT-projektipäällikkö, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Tuon mukanani nuoren miehen intoa ja yli 10 vuoden kokemuksen Jyväskylästä eri taloyhtiöiden johtamisesta. Haluan olla tukemassa sähköautojen latauspisteiden rakentamista kokemuksillani ja opeillani."

Raimo Lahtinen

Yrittäjä, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jämsä

"Minulla on 20 vuotta kokemusta taloyhtiöiden hallituksessa työskentelystä ja myös useamman hallituksen puheenjohtajuudesta. Maakunnissa taloyhtiöiden haasteet ovat erilaisia, tuon Kiinteistöyhdistykseen erityisesti Jämsän seudun jäsentaloyhtiöiden näkökulmaa."

Arto Maijala

Konsultti, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Minulla on pitkä kokemus taloyhtiöiden ja yritysten aktiivisesta ja vastuullisesta kehittämisestä hallitustyön näkövinkkelistä. Tällä hetkellä olen kahden taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Keski-Suomen Kiinteistöyhdistyksen hallituksessa pyrin yhdessä muiden kanssa edistämään taloyhtiöiden toimintaa. Olen myös pk-yritysten hallitustoimintaa kehittävän yhdistyksen, Hallituspartnerit Keski-Suomi ry:n, hallituksen puheenjohtajana."

Virpi Ruotsalainen

Projektisihteeri, tradenomi (AMK), taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Saarijärvi

"Pitkäaikainen kiinnostus asunto-osakeyhtiöiden hallinnoinnista ja kokemus puheenjohtajana luo perustan asiantuntijana hallituksessa toimimiselle. Pienempien, Jyväskylän ulkopuolisten paikkakuntien, erityisesti Saarijärven alueen jäsenten edunvalvonta ja näkökulmien viestintä on toimimiseni keskiössä."

Aki Vesin

Laskentamerkonomi, talousalan asiantuntija, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Minulla on ammattitutkinnot rakentamisesta, taloushallinnosta ja johtamisen erikoistutkinto, kokemusta eri yritysten hallitustyöskentelystä (HHJ) sekä useita taloyhtiöiden hallitusjäsenyyksiä ja puheenjohtajuuksia. Haluan osaltani tuoda yhdistyksen hallitukseen jäsenten näkökulmaa sekä verotukseen liittyvää osaamistani koko yhdistyksen toimintaan."

Tarja Vänskä-Kauhanen

Verkkotiedottaja, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

Minna Pusa, varajäsen

Yrittäjä, KTM, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Luonteeltani olen perusteellinen, vastuullinen, aktiivinen ja uusille mahdollisuuksille utelias. Pyrin vaikuttamaan, että hallitukset löytävät tarjolla olevan tiedon ja pystyvät käyttämään osaamistaan entistä paremmin taloyhtiön suunnitelmalliseen kehittämiseen. Lisäksi haluan edistää taloyhtiöiden hallitustyötä ja tuoda jäsenille varmuutta siihen."

Lahja Mehto, varajäsen

Yrittäjä, tradenomi (AMK), taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, Jyväskylä

"Työni, luottamustoimien ja harrastusten kautta kertynyt monipuolinen osaaminen mm. kiinteistöistä, taloyhtiöistä ja asumisesta."