Taloyhtiöpäivä keräsi taas suuren joukon taloyhtiöväkeä Jyväskylän Paviljonkiin

Julkaistu: 07.11.2023

Viidettä kertaa järjestetyn messutapahtuman näytteilleasettajina oli liki 60 yritystä ja tapahtumassa vieraili tänäkin vuonna liki 600 taloyhtiöiden päättäjää ja taloyhtiöasioista kiinnostunutta.

Messuhallin ohjelmalavalla pidettiin tiiviitä 20 minuutin tietoiskuja ajankohtaisista aiheista. Tietoiskujen esitysmateriaalit ovat katsottavissa tapahtumasivulla Taloyhtiopaiva.fi.

Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva kertoi esityksessään isännöinnin eettisistä ohjeista ja uudistuvasta valvontajärjestelmästä. Lue Keskisuomalaisen uutinen.

45 minuutin paneelikeskustelussa asiantuntijat pohtivat mitä uusia keinoja taloyhtiöillä voisi olla korjaushankkeiden rahoittamiseen kun rahoitusmarkkinat kiristyvät.

Taloyhtiöpäivän päätteeksi palkittiin Kiinteistöliitto Keski-Suomen valitsemat vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja ja vuoden taloyhtiöteko Keski-Suomessa. Lue tiedote

Kiinteistöliiton ja Isännöintiliiton yhteisellä osastolla järjestöjen asiantuntijat antoivat neuvontaa, ja  Maanmittauslaitoksen osastolla asiantuntijat avustivat taloyhtiöitä osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään.

Tarjolla on koko päivän runsas kahvitori, missä on suolaista ja makeaa purtavaa. Tänä vuonna 120 vuotta täyttävä Kiinteistöliitto Keski-Suomi tarjosi messuvieraille synttärikakkua.

Tapahtuman hyvät järjestelyt ja mukava tunnelma saivat tänäkin vuonna kehuja. Tapahtumaa kehitetään näytteilleasettajilta ja messuvierailta kerätyn palautteen perusteella jatkuvasti.

Taloyhtiöpäivä on selkeästi suurin Keski-Suomen taloyhtiöille suunnattu tapahtuma. Sen järjestävät yhteistyössä Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät ja Kiinteistöliitto Keski-Suomi.

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä järjestetään jälleen torstaina 31.10.2024.