Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä 2020

Keskiviikkona 11.11.2020 Jyväskylän Paviljonki, Lutakonaukio 12, Jyväskylä

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä on maakunnan ykköstapahtuma, joka on maksuton taloyhtiöiden hallituksen jäsenille ja isännöitsijöille. Kolmatta kertaa järjestettävä tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 600 taloyhtiöpäättäjää tutustumaan alueen palveluihin ja tuotteisiin sekä kuulemaan ajankohtaisista asioista.

Vuonna 2019 tapahtumassa oli 73 näytteilleasettajaa. Heistä 73 % haluaa osallistua myös tänä vuonna. Vierailijoiden keskuudessa tapahtumaa luonnehdittiin: "Mahtava, lämminhenkinen ja hyvin järjestetty tapahtuma" (Taloyhtiöpäivä tutkimus, 2019).

Miksi yrityksenne kannattaa osallistua näytteilleasettajana Keski-Suomen Taloyhtiöpäivään?
1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla tavoitatte paljon taloyhtiöiden päättäjiä.
2. Vahvistatte imagoa ja saatte näkyvyyttä taloyhtiöiden päättäjien keskuudessa.
3. Pääsette verkostoitumaan päättäjien kanssa.
4. Saatte tilaisuuden kerätä päättäjien yhteystietoja.
5. Voitte esitellä uuden tuotteen / palvelun.

Olen kiinnostunut näyttelypaikasta - lähettäkää minulle lisätietoa!

Lisätietoa vuoden 2020 taloyhtiöpäivästä tulee tälle tapahtumasivulle!

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät ry ja Kiinteistöliitto Keski-Suomi.

Näytteilleasettajille

Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä järjestetään jälleen 11.11.2020.

Keskisuomalaisten taloyhtiöiden ykköstapahtumasta tulee tänne tarkempaa tietoa kevään aikana, jolloin avautuu myös osastopaikkavaraus.

Lue lisää tapahtumapaikasta Jyväskylän Paviljonki

Taloyhtiöpäivän 2018 ja 2019 näytteilleasettajiin otamme yhteyttä.

Olen kiinnostunut näyttelypaikasta - lähettäkää minulle lisätietoa!

Tapahtuman järjestäjät

Kiinteistöliitto Keski-Suomi, toiminnanjohtaja Hannu Mähönen, hannu.mahonen@kiinteistoliitto.fi, 045 110 6333

Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät, puheenjohtaja Pasi Hakala, puheenjohtaja.ksai@outlook.com, 040 521 1211