Webinaari: Yhtiökokous haltuun

23.03.2021 klo 17.30

Kouluttajina toimivat Kiinteistöliiton neuvontalakimies Tapio Haltia, talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen sekä rakennustekninen asiantuntija Anssi Väätäinen. Koulutus järjestetään etäyhteydellä eli voit osallistua koulutukseen mistä vain, vaikka omalta kotisohvaltasi.

Koulutuksessa käydään läpi yleisimpiä yhtiökokoukseen liittyvää juridiikkaa, taloutta ja tekniikkaa koskevia kysymyksiä. Koulutukseen osallistumalla saat vinkkejä onnistuneen yhtiökokouksen läpivientiin.

Koulutus kestää noin tunnin.

Ilmoittautua voit webinaariin alkuun saakka.

Ilmoittautuneille lähetetään koulutusta edeltävänä päivänä sähköpostilla linkki, josta pääsee webinaariin sekä ohjeet webinaariosallistumista varten.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita. Webinaarit ovat jäsentalojen edustajille maksuttomia.