Etsimme vuoden 2024 taloyhtiötekoa ja taloyhtiöpuheenjohtajaa

Julkaistu: 03.05.2024

Kiinteistöliitto Keski-Suomi haluaa tänäkin vuonna tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti taloyhtiöiden ja koko kiinteistöalan toimintaympäristön kehittämiseen Keski-Suomessa. Etsimme jälleen vuoden taloyhtiötekoa ja taloyhtiöpuheenjohtajaa alueellamme.

Tiedätkö sopivan tahon - ehdota! Kaikki ehdotuksia tehneet saavat kiitokseksi lahjan.

Vuoden 2024 taloyhtiöpuheenjohtaja

Taloyhtiön puheenjohtajan tehtävä on vastuullista ja arvokasta työtä taloyhtiön sekä kaikkien osakkaiden ja asukkaiden hyväksi.

Onko taloyhtiössäsi puheenjohtaja, joka on tehtävässään tunnollinen ja osakkaita osallistava viestijä? Etsimme puheenjohtajaa, joka on toiminut tehtävässään yhtiön parhaaksi yhteisöllisyyttä edistäen.

Vuoden 2024 taloyhtiöteko

Oletko kokenut positiivisen palvelukokemuksen taloyhtiön asioissa? Onko joku yritys tai yrityksen edustajat palvelleet taloyhtiötänne ja sen asukkaita ja osakkaita erityisen hyvin?

Vuoden taloyhtiöteko voi olla esimerkiksi hienosti onnistunut korjaushanke, hyvää palvelua tarjoava yritys tai sen edustaja, esimerkillisesti toimiva taloyhtiön hallitus, reipas talonmies tai joku muu henkilö, joka luo iloa ja positiivisuutta taloyhtiöön.

Lähetä meille ehdotuksesi

Ehdota vuoden taloyhtiöpuheenjohtajaa tai vuoden taloyhtiötekoa lyhyesti ja ytimekkäästi perustellen 15.10.2024 mennessä tällä lomakkeella.

Vuoden taloyhtiöpuheenjohtajan ja vuoden taloyhtiöteon valitsee Kiinteistöliitto Keski-Suomen hallitus, ja ne julkaistaan Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä -tapahtumassa Jyväskylän Paviljongissa 31.10.2024.

Kukin ehdottaja saa digitaalisen lukuoikeuden Taloyhtiön energiatehokkaat lämmitysratkaisut -teokseen. Lukuoikeus on 1 kuukauden pituinen ja otetaan käyttöön tammikuussa 2025. Lukuoikeuden arvo on normaalisti 39,00 euroa.

Vuoden 2023 taloyhtiöpuheenjohtaja Keski-Suomessa oli Antero Kotilainen Asunto Oy Jyväskylän Ainosta. Vuoden 2023 taloyhtiöteko oli puolestaan Jari Hintikka Oy:n myyntipäällikkö Janne Sepposen toiminta Asunto Oy Tuulimyllyntie 23:n salaoja/piharemonttihankkeessa. Lue uutinen 2.11.2023.

Valtakunnalliset huomionosoitukset

Keski-Suomen vuoden 2024 taloyhtiöpuheenjohtaja ja vuoden 2024 taloyhtiöteko ovat ehdolla valtakunnallisia huomionosoituksia myönnettäessä keväällä 2025.

Valtakunnallisiksi Vuoden hallituksen puheenjohtajaksi ja Vuoden taloyhtiöteoksi valittavat saavat yhteensä noin 2000 euron arvoisen palkinnon.

Keväällä 2024 vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja -palkinnon sai turkulaisen As Oy Maistraatinpuiston hallituksen puheenjohtaja Sami Korhonen ja vuoden taloyhtiöteoksi valittiin tamperelaisen As Oy Hervannan Muroleen korjausrakentamishanke. Lue uutinen.

Lisätietoja:

Hannu Mähönen, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Keski-Suomi, hannu.mahonen@kiinteistoliitto.fi, 045 110 6333