Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä täytti odotukset

Julkaistu: 09.11.2018

Ensimmäistä kertaa järjestetty Keski-Suomen Taloyhtiöpäivä keräsi suuren joukon keskisuomalaisia taloyhtiöiden päättäjiä ja palveluntarjoajia Jyväskylän Paviljonkiin 7.11.

Taloyhtiöpäivässä oli näytteilleasettajina 60 paikallista kiinteistöalan yritystä, jotka tarjoavat täällä tuotteita ja palveluita taloyhtiöille.

Maksuttomaan tapahtumaan osallistui yhteensä noin 600 taloyhtiöiden hallitusjäsentä, isännöinnin ammattilaista ja alan opiskelijoita. Messujen lisäksi vieraille oli tarjolla luentoja ja Kiinteistöyhdistyksen osastolla lakiklinikka, joka osoittautui hyvin suosituksi. Jokainen vieras sai järjestäjiltä mukaansa kassillisen luettavaa taloyhtiöistä ja hallitusjäsenille tarjottiin vielä maittava iltapala-buffet.

Taloyhtiöpäivän järjestivät yhteistyössä Keski-Suomen Ammatti-isännöitsijät ry ja Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry. Isona apuna käytännön järjestelyissä toimi JAMK:n liiketalouden opiskelijoista kerätty projektiryhmä.

Tapahtuman järjestelyt ja hyvä tunnelma on saanut kiitosta niin vierailta kuin näytteilleasettajilta. Tapahtumassa kerätyn palautteen avulla ryhdytään suunnittelemaan ensi vuoden Taloyhtiöpäivää taas marraskuun alkuun.

Lämmin kiitos kaikille Taloyhtiöpäivän järjestelyihin osallistuneille, näytteilleasettajille ja vieraille!