Kiinteistöyhdistyksen vuosikokouksen 11.3.2019 päätöksiä

Julkaistu: 12.03.2019

Kiinteistöyhdistyksen varsinainen kokous aloitettiin 11.3. Kokouksessa oli läsnä 71 henkilöä, jotka edustivat 160 jäsenyhtiötä. Kokous jatkuu tiistaina 26.3.2019.

Kokouksessa esitettiin hallituksen kertomus yhdistyksen toiminnasta, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2018. Kokous päätti vahvistaa tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toiminnanjohtajalle.

Kokous päätti vuoden 2019 talousarviosta ja toimintasuunnitelmasta. Jäsenmaksut päätettiin pitää ennallaan. Myös hallituksen palkkiot päätettiin pitää ennallaan 2019.

Hallituksen jäsenten lukumääräksi määrättiin 16 varsinaista jäsentä ja 2 varajäsentä. Hallituksen jäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin Ruotsalainen Virpi (Saarijärvi), Lensu Vesa (Jyväskylä), Eräjärvi Jarmo (Jyväskylä), Pihlajasaari Jari (Jyväskylä), Huttunen Päivi (Jämsä), Franssila Tommi (Jyväskylä), Skopa-Taipalus Merja (Jyväskylä) ja Vesin Aki (Jyväskylä) kahden vuoden kaudeksi sekä Lahtinen Kalle (Jyväskylä) ja Kivenniemi Antti (Jyväskylä) yhden vuoden kaudeksi. Hallituksen varajäseniksi valittiin Mehto Lahja (Jyväskylä) kahden vuoden kaudeksi ja Kokko Sirpa (Jyväskylä) yhden vuoden kaudeksi.

Kokouksessa käsitelty materiaali löytyy jäsensivuilta.

Kokous jouduttiin keskeyttämään pääkirjaston sulkeuduttua klo 20.

Varsinainen kokous jatkuu tiistaina 26.3. klo 17.15 Jyväskylän kaupunginkirjastolla. Jatkokokouksessa käsitellään kokouksen asialistan asiat 16-21.

Jatkokokouksesta on tiedotettu jäsenkirjeessä, yhdistyksen tapahtumakalenterissa ja Keskisuomalainen-lehdessä sekä sähköpostitse niille kokoukseen 11.3. osallistuneille, joiden sähköpostiosoite on yhdistyksen tiedossa.

Lue lisää ja ilmoittaudu jatkokokoukseen