Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous päätti sääntöjen muuttamisesta

Julkaistu: 22.03.2024

Kiinteistöyhdistyksen vuosikokouksessa 21.3.2024 käsiteltiin yhdistyksen sääntöjen 10 § määräämät asiat ja päätettiin teknisistä muutoksista yhdistyksen sääntöihin. Yhdistyksen uusi virallinen nimi on Kiinteistöliitto Keski-Suomi ry.

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin yhdistyksen omassa talossa Yliopistonkatu 11:ssa. Kokoukseen osallistui paikan päällä 18 ja etäyhteydellä 4 henkilöä, jotka edustivat yhteensä 31 jäsentä.

Kokouksessa esitettiin hallituksen kertomus yhdistyksen toiminnasta, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2023. Kokous päätti vahvistaa tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toiminnanjohtajalle.

Kokous päätti vuoden 2024 toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta. Jäsenmaksut päätettiin pitää ennallaan ja uudet jäsenet saavat 50 % alennuksen liittymisvuoden jäsenmaksusta.

Hallituksen jäsenten määräksi kokous päätti 8 ja varajäsenten määräksi 2. Hallituksen jäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin Antti Kivenniemi, Tero Tilus ja Marko Vanninen sekä varajäseneksi Maarit Viljamaa. Kaikki hallituksen jäsenet on esitelty yhdistyksen sivuilla Kiinteistöliitto - Hallituksen jäsenten esittely (kiinteistoliitto.fi)

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Vesa Lensu ja varapuheenjohtajaksi Jaakko Selin.

Kokous päätti yhdistyksen sääntöihin tehtävistä muutoksista hallituksen esityksen mukaisesti. Luonteeltaan teknisillä muutoksilla helpotetaan yhdistyksen toimintaa. Hyväksytty muutosesitys on luettavissa täältä

Päätöksenteko ja siihen liittyvä keskustelu tapahtui erittäin hyvässä ja rakentavassa hengessä. Kokous kesti kolme tuntia. Kokouksen puheenjohtajana toimi Vesa Lensu.

Kaikki kokousasiakirjat löytyvät jäsensivuilta kohdasta Tilaisuuksien aineistot. Kokouksen pöytäkirja lisätään jäsensivuille sen jälkeen kun se on tarkastettu ja hyväksytty.