Neuvontaa jäsenille
Taloyhtiössä voi syntyä tilanteita, jotka eivät ratkea ilman asiantuntijan neuvoja. Apua hankaliinkin tilanteisiin löytyy yleensä yhdellä puhelinsoitolla Kiinteistöliiton asiantuntijoille.
Tarjoamme maksutonta neuvontaa hallituksen jäsenille, isännöitsijälle, tilintarkastajalle ja toiminnantarkastajalle.
Keskisuomalaisista jäsentaloyhtiöistä soitetaan vuosittain noin tuhat puhelua maksuttomiin neuvontapalveluihimme.
Paikallinen neuvonta Jyväskylässä
Yhdistyksen toiminnanjohtaja antaa neuvontaa toimiston palveluaikoina arkisin klo 9-16 numerossa 045 110 6333. Myös tapaaminen on mahdollinen, mutta siitä tulee aina sopia ennakkoon.
Voit myös jättää kysymyksen tai yhteydenottopyynnön sivuillamme olevalla lomakkeella tai sähköpostitse. Olemme yhteydessä kahden arkipäivän kuluessa toimiston aukioloaikoina.
Tarkista toimistomme palveluajat ja yhteystiedot
Kiinteistöliiton neuvontapalvelut
Jäsenten käytössä on Kiinteistöliiton lakineuvonta, talous- ja veroneuvonta, energianeuvonta, korjaus- ja tekninen neuvonta sekä lisäksi ikääntyvien asumiseen liittyvä neuvonta 2024-2025.
Kun soitat Kiinteistöliiton neuvontaan varaa kiinteistösi jäsennumero valmiiksi esille.
Katso neuvontapalvelun palveluajat ja yhteystiedot
Kiinteistötyönantajien neuvonta työsuhdeasioissa
Jäsenkiinteistön palkkaamien työntekijöiden, kuten talonmiesten ja siivoojien, työsuhdeasioissa neuvontaa antaa kiinteistöalan työnantajajärjestö Kiinteistötyönantajat ry.
Työsuhdeneuvontapalvelun käyttäminen edellyttää, että jäsenyhtiö on ilmoittanut meille toimivansa työnantajana.
Jäsenkortti
Älypuhelimen jäsenkortti-sovelluksella voit soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin, päivittää omia tietojasi jäsenrekisteriin ja hyödyntää jäsenetuja.