Maksullisia lisäpalveluita

Kiinteistöliiton kirjalliset lausunnot ja toimeksiannot

Jäsentaloyhtiöt voivat epäselvissä ja kiistanalaisissa asioissa pyytää kirjallista lausuntoa Kiinteistöliitolta. Kiinteistöliiton kirjallisen lausunnon perusteella varsin usein saadaan asia ratkaistua ilman kallista, raskasta ja riskialtista oikeusprosessia. Kirjallinen lausunto on maksullinen jäsenpalvelu, joka hinnoitellaan työmäärän mukaan.

Katso lisää tietoa Kiinteistöliiton kirjallisista lausunnoista ja toimeksiannoista täältä.

Kaikille avoin maksullinen lakineuvonta

Taloyhtiön osakkaalla tai asukkaalla voi olla joskus kysymyksiä, jotka eivät ratkea keskustelulla taloyhtiön johdon kanssa. Hän voi soittaa Kiinteistöliiton kaikille avoimeen, maksulliseen lakineuvontaan. Tämä säästää kaikkien aikaa sekä ehkäisee kiistojen kärjistymistä taloyhtiössä. Palvelu ei edellytä taloyhtiöltä Kiinteistöliiton jäsenyyttä.

Katso Kiinteistöliiton maksullisen lakineuvonnan palveluajat ja yhteystiedot täältä.

Kiinteistölehden lisävuosikerrat

Jäsenyyteen sisältyy yksi Suomen Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa) jäsenyhtiön ilmoittamalle henkilölle.

Kiinteistöyhdistyksen jäsenet voivat tilata Kiinteistölehden lisävuosikertoja edulliseen jäsenhintaan.

Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta www.kiinteistolehti.fi.